OCEAN PLAZA
Організація та супровід заходів протягом 2014-2018
Завдання
- Підвищити обізнаність про Ocean Plaza Mall
- Сформувати образ кращого торгово-розважального центру в Києві
- Збільшити кількість підписників в соціальних мережах Ocean Plaza
Рішення
- Аналіз ринкової ситуації на основі цілей компанії
- Створення комунікаційних планів на період співпраці Підвищення обізнаності про бренд через ЗМІ, лідерів думок та блогерів
- Створення ідей для прес-заходів та подій для клієнтів
- Написання та поширення матеріалів серед ЗМІ, активна співпраця з засобами масової інформації + обробка запитів
- Розробка довгострокової стратегії, включаючи впровадження SММ
Результати
- +101 849 підписників у соц. мережах Ocean Plaza (ВК, Instagram, Facebook)
- +50 публікацій від лідерів думок (Ліза Краснова, Анастасія Золотая, Алена Лесик, Євген Клопотенко)
- +70 публікацій у ключових ЗМІ (marieclaire.ua, tochka.net, hochu.ua, viva.ua, bit.ua)
- +60 подій