Керуюча директорка PLEON Talan Еліна Згоденко поділилася власним досвідом побудови комунікаційних стратегій для соціальних проєктів та пояснила, як говорити про добрі справи. А ще, для чого всім, хто працює над соціальними проєктами розробляти стратегії, спрямовані на формування довіри.
«Усі ми свідомо чи несвідомо наслідуємо приклади поведінки, запропоновані суспільством. Одні з них є доволі відвертими й чіткими закликами, інші ж — стриманими або й узагалі нативними та непомітними для неозброєного ока. В Україні з початком повномасштабної війни активізували діяльність сотні громадських організацій і благодійних фондів. Усі вони об’єднані важливою місією: допомагати. Та щоб допомога була ефективною, вона має бути помітною, а для цього потрібна правильна стратегія комунікації», — пише Еліна.
Продовження статті читайте на «Детектор медіа».
Помилка: Contact form не знайдена.