Керівник OMD Media Direction Ukraine БОРИС ЛОЗИНСЬКИЙ та директорка Pleon Talan КАТЕРИНА СПІВАКОВА про головні тенденції ТБ та діджиталу останнього часу.
У квітні агенції комунікаційної групи AGAMA Communications — OMD Media Direction та PLEON Talan — проаналізували рекламний ринок і представили перші тенденції галузі у карантинний період. Наприкінці червня комунікаційники зробили ще один зріз медійного поля та представили оновлений звіт, в якому вже помітні певні зміни у другому кварталі.
Директорка PLEON Talan КАТЕРИНА СПІВАКОВА підтверджує, що на початку карантину клієнти PR-агенції були дещо обмежені у комунікаціях, адже інфополе було заповнене темою пандемії. Тепер ситуація повертається до норми:
«У березні та на початку квітня досить складно було розмістити матеріал, який не стосувався би теми коронавірусу. Згадайте, на той момент були лише поодинокі випадки захворювання в Україні. Втім, країну охопила паніка і багато PR-кампаній просто не мали шансу бути реалізованими. Тепер ситуація повертається до норми: стають відомі дати повернення масштабних подій, турнірів, ігор. А головне, навіть попри рекордні цифри з кількості захворювань, люди більше не панікують, тобто вони змирилися з присутністю коронавірусу у житті. Тепер споживачі знову починають планувати — відпустки, покупки, кар’єру тощо. До того ж, люди урізноманітнюють свій інформаційний раціон. Це вже помітно по темах та контенту, і це ознака поступової стабілізації ринку. Тепер, розробляючи кампанії з клієнтами, ми намагаємося обходити тему вірусу, адже вона викликає дедалі більше роздратування. Проте як соціально-відповідальна компанія ми бачимо своєю місією нагадувати про правила дотримування карантину та просувати тенденції new normal у комунікаційних продуктах, які створюємо».
Error: Contact form not found.