У бурхливому темпі сучасного життя люди знаходяться в постійному русі. Такий спосіб життя не завжди дозволяє харчуватися правильно і збалансовано. Тому люди живуть за рахунок шкідливих перекусів – бутербродів, шоколадних батончиків та випічки. Нашим завданням було донести до цільової аудиторії користь продуктів Lantmannen АХА, якими можна харчуватися швидко і з користю для здоров’я. Ми використали стратегію influencer маркетингу за участю лідера думок, відомого українського дієтолога Оксани Скиталінської. Активація Lantmannen AXA пройшла в соціальних мережах в особі бренд-амбасадора Оксани Скиталінської. Соціальні мережі дієтолога були використані в якості джерела корисної інформації та порад щодо збалансованого харчування, в які була інтегрована продукція Lantmannen АХА.
У результаті, було опубліковано 12 постів на Facebook та Instagram сторінках лікаря-дієтолога (охоплення аудиторії в соціальних медіа склало більше 250,000 людей). Отримано більше 48 публікацій 3-х матеріалів в медіа виданнях, включаючи такі топові та цільові ресурси як РБК-Україна, Ліза, Bit.ua, MamaWow.
Мета
Рішення
Результати
[contact-form-7 404 "Not Found"]