ФАРМАК
Соціальний проєкт «Щоб жити розуміючи Київ»
Мета
- Підвищіти обізнаність про «Фармак»
- Відзначити 90-річний ювілей компанії
- Видати єдину в Україні книгу спогадів про Київ XX ст від найстарших киян
- Проінформувати співробітників про проєктну кампанію
Рішення
- Видати книгу реальних спогадів найстаріших мешканців столиці
- Влаштувати благодійні акції на підтримку людей похилого віку для співробітників компанії та відомих суспільних діячів: презентацію книги та благодійний аукціон
- Створення інтерактивного цифрового проєкту з популярним українським ЗМІ
Результати
- Загальна кількість публікацій у ЗМІ: 79 статей
- Загальне охоплення — 42 172 481
- Публікації розміщувались на найпопулярніших порталах України: «Кореспондент», «Ділова Столиця», «Сегодня», «24TV»
- 4 сюжети на TV
- 70% публікацій згадували ПАТ «Фармак» як ініціатора проєкту
- Під час аукціону було зібрано для Подільського районного Червоного Хреста Києва 170 000 грн