ЯРОСЛАВ МАКАРЕВИЧ, Client Service Director PLEON Talan
Щоб розробляти ефективні комунікаційні рішення, піарник повинен розбиратись у різноманітному контенті так само, як і автомеханік у різноманітних моделях автомобілів. Тому класичні правила фільтрування інформації не зовсім підходять для сучасного спеціаліста зі сфери комунікацій.
Правило 1. Урізноманітнюйте раціон
Пропоную ділити будь-який контент на два види: feed – унікальний продукт та buzz – продукт, створений на основі feed.
Наприклад, новий серіал на Netflix – це feed, а відгуки кінокритиків – це buzz. Природа людини завжди підштовхує нас до «тунелювання» — фокусування мислення на обмеженій кількості предметів, з метою оптимізації мозкової діяльності.
Помилка: Contact form не знайдена.