Заразлива фейкоманія. Як змінився медіабізнес і що з цим робити сучасному споживачу новин

КАТЕРИНА СПІВАКОВА, Managing Director PLEON Talan


Процес цифрових трансформацій абсолютно демократизував інформаційні потоки. Інформація поширюється значно швидше, ширше, дешевше і надійніше, ніж будь-коли в історії людства.


Весь світ перетворився на маленьку кімнату, у якій навіть шепіт підсилюється у тисячі разів.


Розвиток технологій створює безліч безпрецедентних можливостей для кожного з нас: можливості спілкуватися, ділитися власними думками, впливати на своє оточення. Навіть базові сучасні смартфони здатні змагатися з невеликою продакшен-студією у виробництві візуального контенту. Водночас багато людей говорять про те, що не дивляться телевізор. Але майже кожен носить з собою дуже потужний медіаканал — смартфон, що дозволяє обирати, коли і який контент споживати. Баланс сил в інформаційному просторі змістився раз і назавжди. Влада над збором, виробництвом та поширенням інформаційного контенту була раніше повністю в руках окремих еліт, зараз певну владу має кожен.



Читати статтю повністю

Контакти

м. Київ, Жилянська 31, 01033

[contact-form-7 404 "Not Found"]