НАТАЛІЯ ДАДІВЄРІНА, CEO PLEON Talan, директор PR & GR дивізіону комунікаційної групи AGAMA
Маркетинг і вітчизняне бізнес-середовище дорослішають, а останні 20 років приємно радують своїми трансформаціями. Сьогодні навряд чи хтось наважиться сперечатися про важливість маркетингових рішень і їх наслідки для бізнесу в цілому. Але якими можуть бути корпоративні стратегії та їх маркетингове значення – зовсім інше питання. Іноді можна почути виключно схоластичні міркування в контексті бізнес-цілей і аналізу 5сил Портера, PEST-аналізу, пропонованих інструментів і каналів, особливо обґрунтування обраних стратегій, і мимоволі задаєшся питанням: «А, ми, взагалі, зараз говоримо про маркетинг і стратегії?»
Error: Contact form not found.