Mind

«Робота мрії або реальний PR: агентські будні фахівця з комунікацій»‎
Авторка: CEO PLEON Talan, директор PR & GR дивізіону комунікаційної групи AGAMA Наталія Дадівєріна

Все, що потрібно знати про роботу у сфері public relations та комунікацій

НАТАЛІЯ ДАДІВЄРІНА,CEO PLEON Talan, директор PR & GR дивізіону комунікаційної групи AGAMA

Більшість молоді під час обрання професії у сфері маркетингу та PR не уявляє, чим саме їм доведеться займатися та які навички і знання знадобляться в першу чергу. Напередодні «вступної кампанії – 2018» CEO PLEON Talan і директор PR&GR сервісів групи AGAMA Communications Наталія Дадівєріна розповіла Mindпро агентські будні: без прикрас та з легкою іронією розвіюючи деякі міфи «зірковості», якими часом наділяють життя PR-фахівця, а також поділилася особистими лайфхаками work-life балансу.

На початку 2016 року я вирішила додати перчинки у свої усталені затишні корпоративні будні, залишивши позаду понад 20 років успішного досвіду в фінансах, маркетингу і комунікаціях. Перша освіта у мене – фінансово-економічна, тож п’ять років старту професійного життя були присвячені саме фінансам та управлінському обліку.

Наприкінці 2000-го я зважилася перейти в маркетинг і комунікації. Ось тут і відбулося моє перше знайомство з рекламними і комунікаційними агенціями – незабутнє враження: вони вміли втілювати мрії у реальність. Відповідно, багато років плідної співпраці з провідними гравцями комунікаційного ринку не тільки сформували розуміння «як тут що працює», а й стали певним поштовхом до дій – з’явилась зацікавленість спробувати і самій зануритися в агентські будні. Тому прийняття пропозиції приєднатися до команди, що надійшла від ведучого комунікаційного холдингу Atlantic Group і однієї з кращих PR-агенції країни PLEON Talan, було виваженим кроком.

Очікування виправдалися. Але я швидше виняток з правил: зазвичай співробітники агенцій прагнуть потрапити у корпоративне середовище, а не навпаки.
Хоча за останні два десятки років я зустріла чимало молодих людей, які гірко розчаровувалися в реаліях як агентських, так і корпоративних буднів, а заразом – і у власному виборі професії.

Водночас, думаю, основна причина – у неготовності прийняти найменші професійні труднощі, за якими вони не в змозі були розгледіти нові кар’єрні горизонти і досягнення.

Квітень-травень – традиційно період, коли студенти вишів з особливим ентузіазмом «закидають» наших рекрутерів листами з резюме, проханнями взяти на стажування або розглянути їхню кандидатуру на вакантні позиції початкового рівня.

Читати статтю повністю на Mind

Контакти

м. Київ, Гетьмана Павла Скоропадського 3, 01024

Error: Contact form not found.