Чи можливе спілкування між піарниками та журналістами без конфліктів та маніпуляцій? Є про що поговорити і про що подумати.
НАТАЛІЯ ДАДІВЄРІНА, СЕО PLEON Talan, директор PR & GR дивізіону комунікаційної групи AGAMA Communications
Не всі новини, що намагаються згодувати нам медіа, є новинами, як і не всі заяви компаній є рекламою. Правда десь посередині. Численні суперечки щодо того, хто найчесніший правдолюб — журналіст чи піарник — часом доходять до абсурду.
Особливо тішить, коли деякі журналісти намагаються виставити піарників блазнями, що працюють на пана-роботодавця і сліпо доносять те, що їм велять, а самі заплющують очі на замовні медійні нападки та фейкові новини за авторством колег-журналістів.
Єдина різниця полягає у тому, що паном-роботодавцем в останньому випадку є власник медіа або замовник матеріалів. Ці дві крайності чомусь живуть в парадигмі значної кількості людей, незалежно від країни та мови, якою вони спілкуються.
Error: Contact form not found.