10 років у світі Big Data: чому прогрес навчив підприємців? Як змінилися комунікації та маркетинг

НАТАЛІЯ ДАДІВЄРІНА,CEO PLEON Talan, директор PR & GR дивізіону комунікаційної групи AGAMA


Десятиріччя тому, у вересні 2008 року, світ побачив спеціальний випуск журналу Nature, присвячений темі роботи з великими обсягами інформації. Сьогодні словосполучення Big Data не знає тільки ледачий, а використання можливостей цієї технології стає обов’язковим фактором успіху для будь-якої компанії. Що змінилося в маркетингу і комунікаціях за 10 років завдяки впливу «великих даних», розповідає Наталія Дадівєріна, PhD, СЕО PLEON Talan, директор PR&GR дивізіону комунікаційної групи AGAMA Communications.



Читати статтю повністю

Контакти

м. Київ, Жилянська 31, 01033

[contact-form-7 404 "Not Found"]