Mind

«10 років у світі Big Data: чому прогрес навчив підприємців? Як змінилися комунікації та маркетинг»
Авторка: CEO PLEON Talan, директор PR & GR дивізіону комунікаційної групи AGAMA Наталія Дадівєріна

НАТАЛІЯ ДАДІВЄРІНА,CEO PLEON Talan, директор PR & GR дивізіону комунікаційної групи AGAMA

Десятиріччя тому, у вересні 2008 року, світ побачив спеціальний випуск журналу Nature, присвячений темі роботи з великими обсягами інформації. Сьогодні словосполучення Big Data не знає тільки ледачий, а використання можливостей цієї технології стає обов’язковим фактором успіху для будь-якої компанії. Що змінилося в маркетингу і комунікаціях за 10 років завдяки впливу «великих даних», розповідає Наталія Дадівєріна, PhD, СЕО PLEON Talan, директор PR&GR дивізіону комунікаційної групи AGAMA Communications.

Читати статтю повністю на Mind

Контакти

м. Київ, Гетьмана Павла Скоропадського 3, 01024

Помилка: Contact form не знайдена.