OCEAN PLAZA

SMM-кейси 2014-2018

Мета

  • Підвищити обізнаність про Ocean Plaza Mall
  • Сформувати образ кращого торгово-розважального центру в Києві
  • Збільшити кількість підписників в соціальних мережах Ocean Plaza
  • Рішення

  • Аналіз ринкової ситуації на основі цілей компанії
  • Створення комунікаційних планів на період співпраці
  • Підвищення обізнаності про бренд через ЗМІ, лідерів думок та блогерів
  • Розробка довгострокової стратегії, включаючи впровадження SММ
  • Результати

  • +101 849 підписників у соц. мережах Ocean Plaza (ВК, Instagram, Facebook)
  • +50 публікацій від лідерів думок (Ліза Краснова, Анастасія Золотая, Алена Лесик, Євген Клопотенко)

Контакти

м. Київ, Жилянська 31, 01033

[contact-form-7 404 "Not Found"]