OCEAN PLAZA

Організація та супровід заходів протягом 2014-2018
Ocean Plaza

Завдання

  • Підвищити обізнаність про Ocean Plaza Mall
  • Сформувати образ кращого торгово-розважального центру в Києві
  • Збільшити кількість підписників в соціальних мережах Ocean Plaza
  • Рішення

  • Аналіз ринкової ситуації на основі цілей компанії
  • Створення комунікаційних планів на період співпраці Підвищення обізнаності про бренд через ЗМІ, лідерів думок та блогерів
  • Створення ідей для прес-заходів та подій для клієнтів
  • Написання та поширення матеріалів серед ЗМІ, активна співпраця з засобами масової інформації + обробка запитів
  • Розробка довгострокової стратегії, включаючи впровадження SММ
  • Результати

  • +101 849 підписників у соц. мережах Ocean Plaza (ВК, Instagram, Facebook)
  • +50 публікацій від лідерів думок (Ліза Краснова, Анастасія Золотая, Алена Лесик, Євген Клопотенко)
  • +70 публікацій у ключових ЗМІ (marieclaire.ua, tochka.net, hochu.ua, viva.ua, bit.ua)
  • +60 подій

Контакти

м. Київ, Гетьмана Павла Скоропадського 3, 01024

Помилка: Contact form не знайдена.