Mind

«Нові «Каннські Леви»: що означають ефективні комунікації у нинішньому світі і як достукатися до сучасної аудиторії»
Авторка: CEO PLEON Talan, директор PR & GR дивізіону комунікаційної групи AGAMA Наталія Дадівєріна

НАТАЛІЯ ДАДІВЄРІНА,CEO PLEON Talan, директор PR & GR дивізіону комунікаційної групи AGAMA

«Каннські леви» (Cannes Lions) – головний фестиваль, який визначає кращі роботи і дає вектор розвитку світової рекламної галузі. Представники компаній і рекламних агентств уважно стежать за фестивалем, щоб бути «в темі», покращувати роботу своїх агентств і брендів. Цього року Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» пройде з 17 по 21 червня.

У маркетингових комунікаціях завжди існує дві паралельні реальності, взаємодоповнюючі і не суперечливі між собою: ефективність комунікацій з точки зору бізнесу та ефективність з точки зору комунікаційного ефекту. Агентський бізнес починає чітко усвідомлювати та приймати як належне, що клієнт купує його ефективність досягнення поставлених KPIs та бізнес-цілей. Водночас, жага wow-ефекту є завжди додатковим бажаним КРІ для фахівця з комунікацій. Широкій аудиторії необхідно щось більш помітне, відчутне та яскраве.

Читати статтю повністю на Mind

Контакти

м. Київ, Гетьмана Павла Скоропадського 3, 01024

Error: Contact form not found.