LANTMANEN AXA

Комплексна PR-підримка
Lantmanen AXA

Інтенсивний графік роботи багатьох офісних працівників негативно впливає на їх звички харчування. Здорове харчування може бути швидким і корисним. Тому задачею бренда Lantmannen АХА було підвищення впізнаваність за допомогою формування культури споживання сухих сніданків (мюслі) у цільової аудиторії. Розповісти і дати поради споживачам, що стосуються приготування здорових сніданків і перекусів від бренду Lantmannen АХА.

Була розроблена акція «Ранні пташки», яка проходила в Київських бізнес-центрах.

Проведено опитування співробітників, о котрій годині вони приходять на роботу, в якому брало участь 10 бізнес-центрів і видавництв, розташованих в центральних районах Києва. Метою акції було заохочення працівників продукцією Lantmannen АХА, які прийшли на роботу раніше своїх колег. Також були розроблені креативні прес-пакети і відправлені лідерам думок для просування бренду в соціальних мережах і на спеціально організованих тематичних заходах.

Опитування «ранніх пташок» охопило 10 бізнес-центрів і видавництв, розташованих у центральних районах Києва. Найбільш раннім виявився БЦ «Парус». До 9 ранку тут на роботу вийшов 301 співробітник. При цьому, перші 8 з’явилися ще в проміжку між 7:30 і 7:45 ранку.

За підсумками проведення активації було опубліковано понад 300 матеріалів в друкованих та онлайн виданнях (Ліза, Єдина, Viva, Interfax, Delo.ua, Ds. News). Також було задіяно 15 лідерів думок, включаючи Анатолія Анатоліча, Дмитра Ступку і Юлію Черницьку. Охоплення аудиторії склало вражаючих 17 800 270 осіб.

Завдання

  • Підвищити обізнаність про продукт AXA Family Morning
  • Сформувати культуру прийому сніданку AXA серед цільової аудиторії
  • Сформувати позитивне мислення споживачів щодо здорових сніданків та снеків бренду
  • Рішення

  • Створення проєкту «Ранні пташки» у київських бізнес-центрах: рекламодавці роздавали продукцію AXA людям, які прийшли на роботу раніше за інших
  • Творчі прес-релізи, написані та розповсюджені серед лідерів думок
  • Впровадження онлайн та друкованих проєктів
  • Проведення спеціального проєкту з лідерами думок
  • Підтримка регулярного прес-бюро
  • Результати

  • Понад 300 публікацій в інтернет та друкованих ЗМІ (Ліза, Единственная, Віва, Інтерфакс, Delo.ua. Ds News)
  • Залучено лідерів думок 15+ (Анатолій Анатоліч, Дмитро Ступка, Юлія Черницька)
  • 2 400 714 — охоплення
  • Загальна кількість охоплення в медіа сягає 17 800 270

Контакти

м. Київ, Гетьмана Павла Скоропадського 3, 01024

Помилка: Contact form не знайдена.