KREDOBANK: «Новий кредит краще старих двох»

«Кредобанк» створив програму з перекредитування «Не лінуйся — перекредитуйся» для швидкого погашення старих кредитів на нових вигідніших умовах. Перед агенцією була поставлена задача донести інформацію та збільшити обізнаність про сам проект, а також про всі його переваги для якомога більшої кількості потенційних і діючих клієнтів банківського сектору.


Задля забезпечення максимального охоплення було вирішено провести двоканальну комунікацію у друкованих і онлайн-ЗМІ на регіональному та національному рівнях.

Для національної онлайн-кампанії було створено 2 спецпроекти:
1. Серія з 4 креативних лонгрідів на NV.UA: «Як платити менше за кредитом? Пояснює Гомер Сімпсон»; «Посібник з рішення складнощів з боргами»; «Кредит є, грошей немає? 7 лайфхаків для вирішення фінансових проблем»; «Після кредиту. Вісім уроків з управління грошима».
2.Нестандартна інтерактивна активація на TSN.UA (тематичний тест).


В рамках регіональної кампанії було написано окрему серію статей на тему перекредитування для друкованих («Експрес», «Високий замок», «Харків Вечірній» «Одесская жизнь», «ММС-Інформ») і онлайн (048.ua, 057.ua, Новости N, Вісті Придніпров’я, Херсон Dаily) медіа.


Завдяки комплексній мультиформатній комунікації нам вдалося суттєво збільшити рівень обізнаності про проект «Кредобанку» по всій країні. Друковані матеріали забезпечили більше охоплення в регіонах (723 014 OTS) , в той час як онлайн-публікації були більш ефективними на національному рівні (1 665 140 OTS). Сторінка з інтерактивним тестом отримала 13 105 переглядів, 11 868 з яких – унікальні. Загальне охоплення публікацій за 3 місяці склало 2 388 154 OTS.

Контакти

м. Київ, Жилянська 31, 01033

[contact-form-7 404 "Not Found"]