МХП: «HR-бренд. Інтерв'ю з TOP - менеджерами»

Завдання створити унікальний іміджевий матеріал для друкованого журналу «Фокус», щоб представити ключові повідомлення агрохолдингу МХП і показати «людське обличчя» трьох жінок-лідерів напередодні Міжнародного жіночого дня. Ексклюзивне інтерв’ю, яке було створено командою PLEON Talan на основі коротких інсайтів та прикладів риторики спікерів щодо інших тем для обговорення.



Рішенням стало написання та розміщення унікальної колонки з трьома спікерами МХП: Олена Косюк, Вікторія Капелюшна, Ксенія Прожогіна – у журналі «Фокус» (друк + онлайн). Тираж видання 32 000 примірників. Загальний OTS іміджевого матеріалу більше 34 500.


Посилання на матеріал

Контакти

м. Київ, Жилянська 31, 01033

[contact-form-7 404 "Not Found"]