LANTMANEN AXA

«Швидкий сніданок може бути корисним»

У бурхливому темпі сучасного життя люди знаходяться в постійному русі. Такий спосіб життя не завжди дозволяє харчуватися правильно і збалансовано. Тому люди живуть за рахунок шкідливих перекусів – бутербродів, шоколадних батончиків та випічки. Нашим завданням було донести до цільової аудиторії користь продуктів Lantmannen АХА, якими можна харчуватися швидко і з користю для здоров’я. Ми використали стратегію influencer маркетингу за участю лідера думок, відомого українського дієтолога Оксани Скиталінської. Активація Lantmannen AXA пройшла в соціальних мережах в особі бренд-амбасадора Оксани Скиталінської. Соціальні мережі дієтолога були використані в якості джерела корисної інформації та порад щодо збалансованого харчування, в які була інтегрована продукція Lantmannen АХА.

У результаті, було опубліковано 12 постів на Facebook та Instagram сторінках лікаря-дієтолога (охоплення аудиторії в соціальних медіа склало більше 250,000 людей). Отримано більше 48 публікацій 3-х матеріалів в медіа виданнях, включаючи такі топові та цільові ресурси як РБК-Україна, Ліза, Bit.ua, MamaWow.

Мета

  • Донести до цільової аудиторії інформацію про корисні властивості SKU з Оксаною Скиталінською
  • Сформувати асоціацію, що AXA корисна
  • Рішення

  • Залучення бренд амбасадора
  • Повідомлення в соціальних медіа зі згадуванням AXA
  • Використання експертних коментарів Оксани Скиталінської в прес-релізах
  • Результати

  • 12 постів в соціальних медіа (Facebook, Instagram) на сторінці Оксани Скиталінської
  • 3 прес-релізи з експертними коментарями Оксани Скиталінської
  • Згадка продуктів AXA в прямому ефірі дієтолога
  • OTS в соціальних медіа +250 000
  • 48 публікацій в ЗМІ з коментарями експертів

Контакти

м. Київ, Гетьмана Павла Скоропадського 3, 01024

Помилка: Contact form не знайдена.