FARMAK
Social project "To live understanding Kyiv"
Task
- Raise awareness about Farmak
- Celebrate the 90th anniversary of the company
- To publish the book of memoirs about Kyiv of the XX century from the oldest Kyivans in Ukraine
- Inform employees about the project campaign
Рішення
- Видати книгу реальних спогадів найстаріших мешканців столиці
- Влаштувати благодійні акції на підтримку людей похилого віку для співробітників компанії та відомих суспільних діячів: презентацію книги та благодійний аукціон
- Створення інтерактивного цифрового проєкту з популярним українським ЗМІ
Результати
- Загальна кількість публікацій у ЗМІ: 79 статей
- Загальне охоплення — 42 172 481
- Публікації розміщувались на найпопулярніших порталах України: «Кореспондент», «Ділова Столиця», «Сегодня», «24TV»
- 4 сюжети на TV
- 70% публікацій згадували ПАТ «Фармак» як ініціатора проєкту
- Під час аукціону було зібрано для Подільського районного Червоного Хреста Києва 170 000 грн