Як уберегти репутацію та не стати жертвою фейків
НАТАЛІЯ ДАДІВЄРІНА, CEO PLEON Talan, директор PR & GR дивізіону комунікаційної групи AGAMA
Комунікаційна криза – справа серйозна, тим паче, що природа її мінлива. З метою очорнити менеджмент або акціонерів та «втопити» репутацію компанії чи конкретної особи, в інформаційне поле можуть викидати спотворену інформацію, маніпуляцію з фактами, висмикнуті з контексту фрази та навіть відверті фейки. Сьогодні від цього не застраховані ні публічні особи, ні політики, ні успішні потужні міжнародні бренди, ні локальні середні та малі бізнеси-початківці. Наталія Дадівєріна, CEO PLEON Talan, директор PR & GR дивізіону комунікаційної групи AGAMA, розповіла Mind, як діяти у випадку ситуації «алярм», відбити атаки та зберегти обличчя бренду.
Error: Contact form not found.