6 лайфхаків «комунікаційної гігієни» для ефективного антикризового менеджменту

Як уберегти репутацію та не стати жертвою фейків

НАТАЛІЯ ДАДІВЄРІНА, CEO PLEON Talan, директор PR & GR дивізіону комунікаційної групи AGAMA


Комунікаційна криза – справа серйозна, тим паче, що природа її мінлива. З метою очорнити менеджмент або акціонерів та «втопити» репутацію компанії чи конкретної особи, в інформаційне поле можуть викидати спотворену інформацію, маніпуляцію з фактами, висмикнуті з контексту фрази та навіть відверті фейки. Сьогодні від цього не застраховані ні публічні особи, ні політики, ні успішні потужні міжнародні бренди, ні локальні середні та малі бізнеси-початківці. Наталія Дадівєріна, CEO PLEON Talan, директор PR & GR дивізіону комунікаційної групи AGAMA, розповіла Mind, як діяти у випадку ситуації «алярм», відбити атаки та зберегти обличчя бренду.



Читати статтю повністю

Контакти

м. Київ, Жилянська 31, 01033

[contact-form-7 404 "Not Found"]