Маркетинг і PR у період світового економічного цунамі

За словами Client Service Director PLEON Talan Ярослава Макаревича, у партнерському матеріалі з PRNEWS.IO, після фінансової кризи 2008 року компанії почали масово відмовлятися від розробки довгострокових комунікаційних стратегій періодом від 3 до 5 років, і почали фокусуватися на річних стратегіях. З настанням епохи COVID-19 свою актуальність втратило навіть складання комунікаційних планів на рік.

«Тепер світові, а слідом за ними й українські компанії, приймають дрібні тактичні рішення, і не запускають нові комунікаційні платформи. Прогнозую, що це не тимчасовий захід, а нова тенденція – на зміну one-voice приходить гнучкість і адаптивність».

Читати статтю повністю

Контакти

м. Київ, Жилянська 31, 01033

[contact-form-7 404 "Not Found"]